• „Dar cel mai de admirat e tot omul care, în mod negrăbit și fără să se apuce să muncească ostentativ, contemplă și vede” - Alexandru Paleologu

„20 de ani de (re)branding de țară” - Anatomia unei dezbateri recurente

„20 de ani de (re)branding de țară” - Anatomia unei dezbateri recurente

Pornind de la volumul Twenty years of (re)branding post-communist Romania. Actors, discourses, perspectives - 1990-2010 ( Alina Dolea, Institutul European Iași), privim retrospectiv la dezbaterile și controversele generate de inițiativele de promovare de țară în ultimii 20 de ani. Vom discuta, așadar, despre diferitele puncte de vedere formulate în timp pe această temă de către guvern, jurnaliști, consultanți în branding & advertising, intelectuali, mediu academic. 

Vorbitori: Cristian Lupșa (Decât o Revistă), Vlad Mixich (HotNews și Deutsche Welle), Vasile Dancu (fost ministru al Informațiilor Publice), prof. dr. Camelia Beciu (Universitatea din București & Institutul de Sociologie al Academiei Române), Dan Petre (D&D Research & IAA România). O dezbatere moderată de Monica Jitariuc (MSLGroup The Practice). 

Adresa