• „A fi viu: să dorești și să fii dorit! Aici e secretul, știința, dibăcia! Să fii pulsație – și inima va bate oricum...” - Mihai Măniuţiu

O lume ieșită din minți: Revoluția creativă a educației - Ken Robinson

<i>O lume ieșită din minți: Revoluția creativă a educației</i> - Ken Robinson

Trăim un paradox. Majoritatea copiilor se consideră a fi foarte creativi, majoritatea adulților, nu. Ce se schimbă pe măsură ce creştem? Organizații de pretutindeni concurează într-o lume care se schimbă mai repede ca niciodată. Liderii acestora spun că au nevoie de oameni care să gândească creativ, care să fie flexibili și care să se adapteze repede. Și foarte adesea spun că nu găsesc astfel de oameni. De ce? În acest volum provocator şi plin de inspiraţie, Ken Robinson îşi pune trei întrebări vitale: De ce este atât de importantă promovarea creativității? Oameni de afaceri, politicieni și educatori subliniază importanța vitală a promovării creativității și inovației. De ce este atât de important acest aspect?; Care este problema? De ce trebuie ajutați oamenii să devină creativi? Copiii sunt plini de idei. Ce se întâmplă cu noi pe măsură ce înaintăm în vârstă, de ajungem să credem că nu suntem creativi?; Ce presupune acest lucru? Ce este creativitatea? Oricine poate să fie creativ sau doar câţiva aleși? Poate fi dezvoltată creativitatea, și dacă da, cum? În această ediţie revăzută şi actualizată, Ken Robinson ne oferă o abordare inovatoare pentru a înţelege conceptul de creativitate în educaţie şi în afaceri. Sir Ken susţine că aceste probleme cu care se confruntă oamenii şi organizaţiile de pretutindeni sunt generate de şcolile şi universităţile pe care le-am urmat şi majoritatea oamenilor părăsesc sistemul de educaţie fără să aibă nicio idee legată de adevăratul lor potenţial creativ. O lume ieşită din minţi este un manifest pentru abordări radical diferite în ceea ce priveşte leadershipul, sistemul de învăţământ şi pregătirea profesională cu scopul de a ne ajuta să facem faţă extraordinarelor provocări pe care le aduce cu sine secolul XXI. Dacă a existat vreodată un moment în care creativitatea să fie necesară pentru supraviețuirea și dezvoltarea oricărei organizații, atunci acesta este chiar acum. Cartea de faţă, mai mult decât oricare alta pe care o cunosc, oferă perspective unice asupra modului în care liderii pot iniţia și susține demersuri creative. (©Editura Publica) Traducere: Doina-Mihaela Brăgaru.


0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu