• „Teama de ridicol determină în noi cele mai mari laşităţi” - André Gide

Eveniment editorial Publica: „Small DATA”, de Martin Lindstrom apare concomitent cu ediția în limba engleză

Eveniment editorial Publica: „Small DATA”, de Martin Lindstrom apare concomitent cu ediția în limba engleză

Ediția în limba română a cărții lui Martin Lindstrom – Small DATA – apare concomitent cu ediția în limba engleză. Lansarea oficială a cărții va avea loc la București, în prezența autorului, în cadrul conferinței The Future of Marketing.

Ediția în limba română a celei mai recente cărți semnate de Martin Lindstrom – Small DATA – este disponibilă pentru comenzi începând cu ziua de marți, 23 februarie, concomitent cu ediția originală. Cartea poate fi comandată pe site-ul editurii Publica (www.publica.ro), urmând să fie prezentă pe rafturile librăriilor începând cu prima zi a lunii martie.

Lindstrom va susține joi, 10 martie, la București, conferința The Future of Marketing, organizată de BrandMinds. În cadrul evenimentului va avea loc o sesiune de autografe.

Editura Publica reușește să lanseze titluri actuale și relevante de non-ficțiune, iar astăzi ne bucurăm să anunțăm un eveniment aproape unic pe piața editorială din România: apariția ediției în limba română concomitent cu ediția originală. Astfel cititorii pot lectura cartea până la lansarea oficială, în prezența autorului, din cadrul conferinței organizate de BrandMinds în 10 Martie la București. (Bogdan Ungureanu, director executiv editura Publica)

În Small DATA. Indicii mărunte care scot la iveală trenduri în masă, Martin Lindstrom valorifică puterea informațiilor calitative și analizează urmele mărunte pe care le lăsăm – rezultatele dezvăluind adevăruri surprinzătoare despre tendințele noastre de consumatori, precum și despre  comportamentul uman.

Angajat de cele mai notorii branduri din lume pentru a afla la ce anume reacționează clienții lor, Martin Lindstrom a decis să-și petreacă 300 de nopți din an în casele unor străini pentru a observa cu atenție fiecare detaliu al vieților acestora, pentru a le descoperi dorințele ascunse și, nu în ultimul rând, pentru a identifica particularitățile care duc la un produs sau un brand de milioane.

Lindstrom conectează toate aspectele acestei povești cosmopolite care îi va fermeca atât pe creativii din comunicare, cât și pe toți cei interesați de varietatea nesfârșită a comportamentului uman.

 

În Small DATA veți afla, printre altele:

•           Cum un pantof de sport uzat, descoperit în casa unui puști de unsprezece ani din Germania, a dus la incredibila revenire pe piață a companiei LEGO;

•           Cum un magnet descoperit pe un frigider din Siberia a revoluționat un supermarket din SUA;

•           Cum felul în care intrau oamenii într-o biserică din Roma a ajutat la modernizarea parcurilor tematice Disney;

•           Cum un ursuleț de pluș din camera unei fetițe din Austria a dus la restructurarea celor 1 000 de magazine din 20 de țări ale unui comerciant de articole de modă;

•           Cum o brățară obișnuită a ajutat o companie să crească loialitatea clienților cu 159% în mai puțin de un an.

 

Cea mai bună carte a lui Martin de până acum. O modalitate personală, intuitivă și puternică de a privi cum poți schimba ceva prin munca ta. (Seth Godin, autor al cărții Triburi)

În mediul de afaceri contemporan, în care studiile cantitative suscită un devotament religios, apare Martin Lindstrom, ateul din marketing. Ceea ce face el este să expună limitele studiilor cantitative și felul în care cercetarea calitativă devine instrumentul esențial pentru depășirea acestora. (Chip Heath, coautor al cărții Made to Stick)

Martin Lindstrom este consultant pentru unele dintre cele mai mari companii din lume, printre care Walt Disney Company, Nestlé, LEGO și RedBull. Este autorul bestsellerului internațional BUYOLOGY și al altor șase titluri inovatoare. Cartea sa BRANDURI SENZORIALE a fost elogiată de Wall Street Journal care a numit-o „...una dintre cele mai bune cinci cărți publicate vreodată“.

Lindstrom a fost invitat în emisiuni difuzate de majoritatea posturilor TV americane și a apărut în cele mai importante publicații din SUA. Este un colaborator frecvent al emisiunii Today de pe NBC și al  Fast Company și a fost inclus în topul Time Magazine al celor mai influenți 100 de oameni din lume. Un studiu independent dat publicității în 2015 și realizat pe un eșantion de 30 000 de publicitari a concluzionat că Lindstrom este cel mai bun expert în construirea brandurilor la nivel mondial, iar Thinkers 50 l-a inclus recent în primii 20 de strategi de business din lume.

Editura Publica este specializată în publicarea de cărti actuale și relevante de non-ficțiune: business, științe sociale, biografii și nonficțiune creativă.

Pe lângă colecțiile de antreprenoriat și de economie, Publica deține două imprint-uri: VICTORIA BOOKS – care reunește autobiografii și biografii celebre din tenis, muzică, film, politică și lumea culinară, și NARATOR – colecția de nonficțiune creativă care adună lucrările celor mai talentați scriitori contemporani. 



Articole asemănătoare

Carte peste carte, ediția a VII-a, la aniversarea a 6 ani Paspartu

La jumătatea lunii martie, Asociația Paspartu sărbătorește 6 ani de existență printr-o nouă ediție „Carte peste carte”, unul dintre cele două proiecte principale ale ONG-ului.

25 de ani de plăcerea lecturii cu Editura Nemira

Editura Nemira sărbătorește anul acesta 25 de ani de la înființare, cu evenimente speciale la Salonul de carte Bookfest (1-5 iunie) și cu surprize pentru cititori în toate librăriile din țară pe parcursul lunilor iunie și iulie.

Editura Litera oferă 2000 de cărți companiilor, în cadrul campaniei „O, brad din cărți!”

Editura Litera relansează campania „O, brad din cărți!”, dedicată companiilor din București. Colegii de serviciu vor construi împreună bradul de Crăciun de la birou, iar la anul îl vor... citi.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu