• „Ajuţi pe cineva care, chiar când nu mai poate, vrea” - Henrik Ibsen

Editura Litera oferă 2000 de cărți companiilor, în cadrul campaniei „O, brad din cărți!”

Editura Litera oferă 2000 de cărți companiilor,  în cadrul campaniei „O, brad din cărți!”

Editura Litera relansează campania „O, brad din cărți!”, dedicată companiilor din București. Colegii de serviciu vor construi împreună bradul de Crăciun de la birou, iar la anul îl vor... citi.

Litera oferă câte 200 de cărți din colecțiile Clasici Moderni, Clasici Contemporani și Thriller pentru zece companii participante la campanie. Acestea vor fi alese prin tragere la sorți, după ce se înscriu în campanie prin intermediul aplicației de pe pagina de Facebook Editura Litera, până pe 15 decembrie 2015.

După sărbători, cărțile rămân în bibliotecile companiilor sau sunt dăruite angajaților pentru a se bucura de lectura lor.

„Este al doilea an în care aducem, prin cărți, Crăciunul  în companiile din București, din convingerea că în preajma lor devenim cu toții mai buni, din multe puncte de vedere. Realizarea unui brad din cărți este o activitate relaxantă și creativă între colegii de serviciu, iar rezultatul este inedit. Abia așteptăm să vedem brazii din cărți!”, spune Marin Vidrașcu, director executiv Litera.

Litera îi invită pe toți prietenii săi ca de Crăciun să fie mai buni și mai... cititori!



Articole asemănătoare

Editura Nemira sărbătorește 25 de ani de plăcerea lecturii

Anul acesta editura Nemira împlinește 25 de ani de la înființare și, cu această ocazie aniversară, lansează o sărbătoare a cărții și a lecturii dedicată cititorilor care i-au fost alături de-a lungul anilor prin campania Super-cititorii Nemira.

Grup Media Litera lansează imprintul Introspectiv: Cele mai relevante cărți de spiritualitate, psihologie și dezvoltare personală

Noul imprint al Grup Media Litera, Introspectiv, se lansează în luna februarie 2016, aducându-le cititorilor cărți-reper din domeniile spiritualității, psihologiei și dezvoltării personale.

De ce se îndrăgostesc bărbații de scorpii? – „Mireasa hoțomană”, de Margaret Atwood

Pe fundalul unei povești amuzante și pline de suspans, cu o intrigă aproape polițistă, Margaret Atwood deschide în Mireasa hoțomană problematici incomode, precum criza cuplului modern ), dialectica subiect privitor (masculin)-obiect privit (feminin), războiul sexelor sau războaiele de uzură și luptele tăcute dintre femei.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu