• „Ajuţi pe cineva care, chiar când nu mai poate, vrea” - Henrik Ibsen

Editura Litera oferă 2000 de cărți companiilor, în cadrul campaniei „O, brad din cărți!”

Editura Litera oferă 2000 de cărți companiilor,  în cadrul campaniei „O, brad din cărți!”

Editura Litera relansează campania „O, brad din cărți!”, dedicată companiilor din București. Colegii de serviciu vor construi împreună bradul de Crăciun de la birou, iar la anul îl vor... citi.

Litera oferă câte 200 de cărți din colecțiile Clasici Moderni, Clasici Contemporani și Thriller pentru zece companii participante la campanie. Acestea vor fi alese prin tragere la sorți, după ce se înscriu în campanie prin intermediul aplicației de pe pagina de Facebook Editura Litera, până pe 15 decembrie 2015.

După sărbători, cărțile rămân în bibliotecile companiilor sau sunt dăruite angajaților pentru a se bucura de lectura lor.

„Este al doilea an în care aducem, prin cărți, Crăciunul  în companiile din București, din convingerea că în preajma lor devenim cu toții mai buni, din multe puncte de vedere. Realizarea unui brad din cărți este o activitate relaxantă și creativă între colegii de serviciu, iar rezultatul este inedit. Abia așteptăm să vedem brazii din cărți!”, spune Marin Vidrașcu, director executiv Litera.

Litera îi invită pe toți prietenii săi ca de Crăciun să fie mai buni și mai... cititori!



Articole asemănătoare

Matei Vişniec, în deschiderea Festivalului Internaţional de Poezie Bucureşti, ediţia a VII-a

Matei Vişniec, unul dintre cei mai importanți autori dramatici contemporani şi una dintre cele mai subtile voci ale poeziei de astăzi, va fi aniversat în deschiderea celei de a VII-a ediţii a Festivalului Internaţional de Poezie Bucureşti (FIPB).

Cele mai vândute cărți la Gaudeamus 2016

Un articol sinteză cu premiile acordate la Gaudeamus 2016 și topurile celor mai vândute cărți ale principalelor editurilor prezente.

Cartea în așteptare, o campanie socială și culturală a Grupului editorial ALL la Bookfest 2015

Cu ocazia Târgului de Carte Bookfest 2015 Editura All a conceput o frumoasă campanie socială și culturală, Cartea în așteptare, prin care își propune să încurajeze lectura în rândul tinerilor și, mai ales, în rândul celor care ar vrea să citească, dar nu-și permit să o facă.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu