• „Arta de a conduce nu constă în a gândi și a decide în locul tuturor subalternilor” - Anonim

Editura Litera oferă 2000 de cărți companiilor, în cadrul campaniei „O, brad din cărți!”

Editura Litera oferă 2000 de cărți companiilor,  în cadrul campaniei „O, brad din cărți!”

Editura Litera relansează campania „O, brad din cărți!”, dedicată companiilor din București. Colegii de serviciu vor construi împreună bradul de Crăciun de la birou, iar la anul îl vor... citi.

Litera oferă câte 200 de cărți din colecțiile Clasici Moderni, Clasici Contemporani și Thriller pentru zece companii participante la campanie. Acestea vor fi alese prin tragere la sorți, după ce se înscriu în campanie prin intermediul aplicației de pe pagina de Facebook Editura Litera, până pe 15 decembrie 2015.

După sărbători, cărțile rămân în bibliotecile companiilor sau sunt dăruite angajaților pentru a se bucura de lectura lor.

„Este al doilea an în care aducem, prin cărți, Crăciunul  în companiile din București, din convingerea că în preajma lor devenim cu toții mai buni, din multe puncte de vedere. Realizarea unui brad din cărți este o activitate relaxantă și creativă între colegii de serviciu, iar rezultatul este inedit. Abia așteptăm să vedem brazii din cărți!”, spune Marin Vidrașcu, director executiv Litera.

Litera îi invită pe toți prietenii săi ca de Crăciun să fie mai buni și mai... cititori!



Articole asemănătoare

„Strada Ficțiunii” în haine noi la aniversarea de 5 ani

La cinci ani de la lansare, începând din 2016, colecția „Strada Ficțiunii” se prezintă în haine noi, pe măsura creațiilor literare pe care le oferă publicului.

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Editura Nemira sărbătoreşte Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie de promovare a plăcerii lecturii și de încurajare a cititului: „Hai, citește!”.

Editura Nemira lansează campania „Superlibrarii”

Inspirați de romanul „Viața de poveste a lui A.J. Fikry”, de Gabrielle Zevin, Editura Nemira lansează campania „Superlibrarii” prin care își propune să-i facă cunoscuți pe librarii pasionați.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu