• „Oamenii vor să afle răspunsuri pe căi cât mai comode, dar nu există drumuri pentru regi, cunoașterea trebuie plătită” - Solomon Marcus

Tu cum vezi lumea peste 25 de ani? O campanie Nemira & Next Advertising

Tu cum vezi lumea peste 25 de ani? O campanie Nemira & Next Advertising

Tu cum vezi lumea peste 25 de ani?

Editura Nemira şi Next Advertising lansează la Gaudeamus campania Nemira 25 – Capsula timpului. Tu cum vezi lumea peste 25 de ani?
 
Este o campanie de imagine care marchează încheierea anului aniversar Nemira 25 şi îşi propune să provoace discuţii despre cărţi mulţi ani de acum înainte.

Campania se desfăşoară în perioada 16-20 noiembrie la standul editurii de la Târgul de carte Gaudeamus şi are ca premiu cele mai bune 250 de cărţi publicate de Nemira în următorii 25 de ani.

Cititorii Nemira sunt invitaţi să facă previziuni despre cum va arăta lumea peste 25 de ani. Răspunsurile vor fi introduse într-o capsulă ce va fi sigilată şi deschisă peste exact 25 de ani, pe 16 noiembrie 2041.
Câştigătorul marelui premiu va fi cel ale cărui previziuni se potrivesc cel mai bine cu realitatea din momentul respectiv.  Fiecare participant la campanie va fi recompensat cu o carte cadou.

O editură precum Nemira nu înseamnă doar carte. Înseamnă imaginaţie, viziuneşsi curajul de a te reinventa în permanenţă,îintr-o piaţă din ce în ce mai puţin interesată de lectură. Toate aceste aspecte ne-au inspirat şi au însemnat pentru noi o adevărată provocare din punct de vedere creativ. Ne-am dorit o campanie care să surprindă, să provoace şi în acelaşi timp să seducă cititorii. O campanie despre care să se vorbească mult timp de-acum înainte. Insight-ul de la care am pornit este unul cât se poate de personal, şi anume acela că oricare dintre noi, a făcut măcar o singură dată, un exerciţiu de imaginaţie despre cum va arăta viitorul. (Echipa Next Advertising.)

Nemira a fost întotdeauna identificată de cititorii săi cu ideile de inovație/pionierat, calitate şi în ultimii ani cu cea de continuitate, de rezistenţă, prin nostalgia oamenilor care au crescut cu cărțile Nemira și care sunt în continuare cititorii noştri, pe care îi vedem an de an la târgurile de carte, împreună cu copiii lor, următoarea generaţie de cititori.



Articole asemănătoare

Editura Nemira lansează campania „Superlibrarii”

Inspirați de romanul „Viața de poveste a lui A.J. Fikry”, de Gabrielle Zevin, Editura Nemira lansează campania „Superlibrarii” prin care își propune să-i facă cunoscuți pe librarii pasionați.

Chestionar de cititor de cursă lungă – Ana Nicolau: „Cărţile bune trebuie vorbite”

Ana Nicolau este directoarea Editurii Nemira și cititoare de cursă lungă. Coordonează colecția de science-fiction și fantasy a Editurii Nemira, Nautilus, și colecția Nemira Young Adult, însă lecturile ei nu se limitează doar la aceste genuri.

Bursa de cititor Nemira – cărți pe viață pentru elevi!

Editura Nemira organizează Bursa de cititor Nemira, un proiect concurs, care răspunde nevoii sociale de a educa prin lectură, de a promova cultura scrisă și obișnuința de a citi de plăcere.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu