• „Quand on n’aime pas trop, on n’aime assez” - Bussy-Rabutin

Tu cum vezi lumea peste 25 de ani? O campanie Nemira & Next Advertising

Tu cum vezi lumea peste 25 de ani? O campanie Nemira & Next Advertising

Tu cum vezi lumea peste 25 de ani?

Editura Nemira şi Next Advertising lansează la Gaudeamus campania Nemira 25 – Capsula timpului. Tu cum vezi lumea peste 25 de ani?
 
Este o campanie de imagine care marchează încheierea anului aniversar Nemira 25 şi îşi propune să provoace discuţii despre cărţi mulţi ani de acum înainte.

Campania se desfăşoară în perioada 16-20 noiembrie la standul editurii de la Târgul de carte Gaudeamus şi are ca premiu cele mai bune 250 de cărţi publicate de Nemira în următorii 25 de ani.

Cititorii Nemira sunt invitaţi să facă previziuni despre cum va arăta lumea peste 25 de ani. Răspunsurile vor fi introduse într-o capsulă ce va fi sigilată şi deschisă peste exact 25 de ani, pe 16 noiembrie 2041.
Câştigătorul marelui premiu va fi cel ale cărui previziuni se potrivesc cel mai bine cu realitatea din momentul respectiv.  Fiecare participant la campanie va fi recompensat cu o carte cadou.

O editură precum Nemira nu înseamnă doar carte. Înseamnă imaginaţie, viziuneşsi curajul de a te reinventa în permanenţă,îintr-o piaţă din ce în ce mai puţin interesată de lectură. Toate aceste aspecte ne-au inspirat şi au însemnat pentru noi o adevărată provocare din punct de vedere creativ. Ne-am dorit o campanie care să surprindă, să provoace şi în acelaşi timp să seducă cititorii. O campanie despre care să se vorbească mult timp de-acum înainte. Insight-ul de la care am pornit este unul cât se poate de personal, şi anume acela că oricare dintre noi, a făcut măcar o singură dată, un exerciţiu de imaginaţie despre cum va arăta viitorul. (Echipa Next Advertising.)

Nemira a fost întotdeauna identificată de cititorii săi cu ideile de inovație/pionierat, calitate şi în ultimii ani cu cea de continuitate, de rezistenţă, prin nostalgia oamenilor care au crescut cu cărțile Nemira și care sunt în continuare cititorii noştri, pe care îi vedem an de an la târgurile de carte, împreună cu copiii lor, următoarea generaţie de cititori.



Articole asemănătoare

Bilanțul campaniei Cartea în așteptare organizată de Editura All la Bookfest 2015

348 de cărți au fost donate în cadrul campaniei „Cartea în așteptare” organizată de Editura All la Salonul Internațional de Carte Bookfest 2015.

Să creștem cititori de cursă lungă

Din septembrie 2015 am început un nou capitol în viața mea profesională, o aventură frumoasă, alături de Ana Nicolau și Editura Nemira. Capitolul se numește Nemi și este o editură de cărți pentru copii prin care ne-am propus să creștem „cititori de cursă lungă”, așa cum ne place să spunem.

„O noapte, Marcovici”, de Ayelet Gundar-Goshen (fragment în avanpremieră)

Fragmente în avanpremieră din romanul de debut „O noapte, Marcovici”, de Ayelet Gundar-Goshen.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu