• „Omul înțelept nu pune la încercare nici femeia, nici paharul” - proverb persan

Litera Mică, Editura lui Moș Crăciun!

Litera Mică, Editura lui Moș Crăciun!

Pentru Moș Crăciun, fiecare copil este unic. El își face timp să citească scrisorile tuturor și să le trimită sub brad cadourile dorite. Dar, știți deja… Moșul are o slăbiciune, cărțile. Este al treilea an în care, cu două săptămâni înaintea Crăciunului, Moșul se mută de la Polul Nord în casa de plină de povești de la Editura Litera Mică, ca să dea copiilor în dar cele mai frumoase cărți. 

În perioada 12 – 16 decembrie, părinții copiilor cu vârste de până la 7 ani sunt invitați să își înscrie copiii în campania Litera Mică, Editura lui Moș Crăciun. Înscrierea se face în aplicația de pe pagina de facebook Litera Mică, unde părinții pot alege și cartea dorită de copil. În urma înscrierilor, Moș Crăciun în persoană îi va suna pe copii și, după ce se va  asigura ca toți au fost cuminți, le va trimite cu ajutorul renilor cartea dorită. 

Micuții cititori pot alege cărți din colecțiile Disney, Marvel, Povești și basme, Descoperă lumea. 

Tu ce răspunzi la apelul Alo, aici Moș Crăciun! Ce carte dorești să citești?

Regulamentul campaniei Editura lui Moș Crăciun este disponibil pe www.litera.ro/concursuri.

Litera Mică este un imprint al Grupului Editorial Litera, care publică  cărți ce au misiunea de a le deschide celor mici orizonturi noi ale cunoașterii și, totodată, de a-i face să viseze. Sub logo-ul Litera mică  apar, printre altele, seriile Disney, Tom și Jerry, Marvel, Discovery, National Geographic, Lego, Looney Tunes.



Articole asemănătoare

Concurs: Cartea sau filmul? Cartea și filmul! (încheiat)

Concurs cu premii: câștigă un exemplar din romanul „Madame Mallory și micul bucătar indian” și o invitație dublă la filmul „Război în bucătărie”

Premieră pe piața de carte educațională din România: parteneriat între Grupul Editorial Art și Klett Gruppe

Premieră pe piața de carte educațională din România: parteneriat exclusiv între o importantă editură românească, Grupul Editorial Art, și unul dintre cele mai mari grupuri de profil din Europa, Klett Gruppe.

Concurs „Probe de empatie”, de Leslie Jamison (încheiat)

Împreună cu prietenii de la Editura Publica am organizat un concurs ce are ca premii 3 exemplare din volumul de eseuri „Probe de empatie”, de Leslie Jamison.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu