• „Cine fuge de suferință, matematic ratează fericirea” - Alexandru Paleologu

Cartea la metrou, o campanie de lectură realizată de Editura Litera

Cartea la metrou, o campanie de lectură realizată de Editura Litera

Atenție, se închid ușile și se deschid cărțile!

**În istoria recentă a metroului bucureștean s-au înregistrat din ce în ce mai multe cazuri fericite de oameni care citesc. S-au semnalizat gânduri mai bune, zâmbete printre rânduri, ochiade peste umeri la povestea celui din față, autori pe care îi recunoști, povești de care îți aduci aminte și câte și mai câte. Simptomele nu se opresc aici: cititul la metrou face din ce în ce mai bine!**

Editura Litera și Metrorex anunță prima ediție a campaniei de încurajare a cititului în metroul bucureștean: CARTEA LA METROU. Călătorii surprinși citind o carte primesc încă una, împreună cu un semn de carte, de la voluntarii Litera care vor fi prezenți la metrou în săptămâna 18-22 iulie, de luni până vineri, în intervalul 9.00-11.00, pe Magistrala 2: Pipera – Berceni – Pipera.

O selecție a celor mai bune titluri din colecțiile consacrate Litera - Clasici moderni, Clasici contemporani, Agatha Christie, Nobel, Buzz Books, Biblioteca pentru toți - vor fi disponibile călătorilor.

Invităm toți cititorii să împărtășească impresiile despre cartea primită folosind hashtag-ul #cartealametrou pe Facebook și pe Instagram!

Știați că? Locul preferat al românilor pentru cititul cărţilor este acasă (43%), urmat la distanţă semnificativă de cititul în aer liber (17%) sau în faţa calculatorului (10%). Baia şi mijloacele de transport în comun sunt următoarele locuri de citit, fiecare dintre acestea fiind preferat bibliotecii, cafenelelor sau librăriilor, conform unui sondaj realizat pe www.iVox.ro. Timpul este prețios, iar metroul poate deveni mai mult decât un mijloc de transport de la punctul A la punctul B. 

Atenție, se închid ușile și se deschid cărțile!

Mulțumim Metrorex pentru susținere și vă dorim lectură plăcută!



Articole asemănătoare

Cartea în așteptare, o campanie socială și culturală a Grupului editorial ALL la Bookfest 2015

Cu ocazia Târgului de Carte Bookfest 2015 Editura All a conceput o frumoasă campanie socială și culturală, Cartea în așteptare, prin care își propune să încurajeze lectura în rândul tinerilor și, mai ales, în rândul celor care ar vrea să citească, dar nu-și permit să o facă.

Grup Media Litera lansează imprintul Introspectiv: Cele mai relevante cărți de spiritualitate, psihologie și dezvoltare personală

Noul imprint al Grup Media Litera, Introspectiv, se lansează în luna februarie 2016, aducându-le cititorilor cărți-reper din domeniile spiritualității, psihologiei și dezvoltării personale.

Noutățile Editurii Litera la Gaudeamus 2015

Noutățile Editurii Litera la Târgul Internaţional Gaudeamus, 18–22 noiembrie 2015.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu