• „Întrebările arată pătrunderea spiritului, iar răspunsurile îi arată fineţea” - J. Joubert

Cartea la metrou, o campanie de lectură realizată de Editura Litera

Cartea la metrou, o campanie de lectură realizată de Editura Litera

Atenție, se închid ușile și se deschid cărțile!

**În istoria recentă a metroului bucureștean s-au înregistrat din ce în ce mai multe cazuri fericite de oameni care citesc. S-au semnalizat gânduri mai bune, zâmbete printre rânduri, ochiade peste umeri la povestea celui din față, autori pe care îi recunoști, povești de care îți aduci aminte și câte și mai câte. Simptomele nu se opresc aici: cititul la metrou face din ce în ce mai bine!**

Editura Litera și Metrorex anunță prima ediție a campaniei de încurajare a cititului în metroul bucureștean: CARTEA LA METROU. Călătorii surprinși citind o carte primesc încă una, împreună cu un semn de carte, de la voluntarii Litera care vor fi prezenți la metrou în săptămâna 18-22 iulie, de luni până vineri, în intervalul 9.00-11.00, pe Magistrala 2: Pipera – Berceni – Pipera.

O selecție a celor mai bune titluri din colecțiile consacrate Litera - Clasici moderni, Clasici contemporani, Agatha Christie, Nobel, Buzz Books, Biblioteca pentru toți - vor fi disponibile călătorilor.

Invităm toți cititorii să împărtășească impresiile despre cartea primită folosind hashtag-ul #cartealametrou pe Facebook și pe Instagram!

Știați că? Locul preferat al românilor pentru cititul cărţilor este acasă (43%), urmat la distanţă semnificativă de cititul în aer liber (17%) sau în faţa calculatorului (10%). Baia şi mijloacele de transport în comun sunt următoarele locuri de citit, fiecare dintre acestea fiind preferat bibliotecii, cafenelelor sau librăriilor, conform unui sondaj realizat pe www.iVox.ro. Timpul este prețios, iar metroul poate deveni mai mult decât un mijloc de transport de la punctul A la punctul B. 

Atenție, se închid ușile și se deschid cărțile!

Mulțumim Metrorex pentru susținere și vă dorim lectură plăcută!



Articole asemănătoare

Editura Litera la Bookfest 2015

Probabil cea mai așteptată carte a Editurii Litera la Bookfest 2015 este volumul care a primit anul trecut Premiul Pulitzer: „Sticletele”, de Donna Tartt. Pe lângă acest roman mult-așteptat, noutățile editurii mai cuprind cărți din domenii diverse: cărți pentru copii, cărți de vacanță sau volume de antreprenoriat.

Editura Litera lansează colecția de business CEO Must Read

Editura Litera lansează colecția de cărți de business CEO Must Read, care cuprinde cărți de leadership, management, cultură organizațională, investiții, strategie. Primele două cărți din colecție sunt „Avantajul” de Patrick Lencioni și „Warren Buffett despre aproape orice”, de Warren Buffett.

Editura Litera lansează seria „Kronika”: 5 volume despre culisele celor mai interesante evenimente politice, sociale și financiare

Editura Litera, în parteneriat cu ziarul Adevărul, lansează luni, 15 iunie, seria de cărți „Kronika”. Fiecare volum va fi disponibil în fiecare luni, la toate chioșcurile de ziare, la prețul de 14,99 lei.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu