• „Pentru a avea o căsătorie fericită, trebuie să-i spui partenerului totul, mai puțin lucrurile esențiale” - Cynthia Nelms

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Editura Nemira sărbătoreşte Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie de promovare a plăcerii lecturii și de încurajare a cititului, realizată cu sprijinul agenției Next Advertising.
„Hai, citește!” este o campanie de încurajare a lecturii de către prieteni pentru prieteni, cu două componente online care se adresează publicului larg pe de o parte, și cititorilor Nemira pe de altă parte.

Miza este ca, în săptămâna 18-23 aprilie, mesajul campaniei să activeze și să ajungă la cât mai mulți oameni.

Într-o primă etapă, promovăm campania către publicul larg printr-o strategie de PR și prin implicarea unor influențatori care să disemineze mesajele în mediul online: „Hai, citește!” și „Amintește-i unui prieten să citească”.

Invităm scriitori și bloggeri să promoveze lectura printr-un scurt video cu ei citind dintr-o carte și să încurajeze un alt prieten de pe Facebook să facă la fel. 
Dacă există cineva care te poate convinge să termini cartea de pe noptieră începută acum câteva luni, acela e sigur un prieten. 

Pentru cititorii Nemira organizăm pe pagina de Facebook Nemira concursul ”Hai, citește!. Aceștia sunt invitați să facă o faptă bună convingându-și un prieten să citească. Iar editura Nemira îi susține și îi premiază pentru efort cu pachete de cărți. Mai multe despre concurs pe pagina de Facebook și pe blogul editurii.

Implică-te și tu!  #HaiCiteste #Nemira #ZiuaCartii #CitescDePlacere 



Articole asemănătoare

Concurs de sărbători: Cărți de Crăciun pentru toate vârstele de la Editura Nemira [încheiat]

Pentru concursul de Crăciun de anul ăsta am ales 3 cărți pentru toate vârstele: o carte ilustrată - „Spărgătorul de nuci”, un roman pentru copii - „Fetița care a salvat Crăciunul”, de Matt Haig, și o antologie de povestiri de Crăciun - „Crăciunul în cele mai frumoase povestiri”.

„Melciclopedia”, de Iulian Tănase & ilustrații de Mircea Pop – o aventură a imaginației și erudiției

Editura Nemira lansează un nou roman scris de Iulian Tănase – Melciclopedia, o carte plină de jocuri de cuvinte și cu numeroase trimiteri culturale, o aventură a imaginației, a erudiției și a spiritului ludic. Povestea este însoțită de ilustrațiile lui Mircea Pop.

„Fidelități”, de Diane Brasseur (fragment)

Editura Nemira publică două titluri noi în colecția Damen Tango, ambele romane de debut: „Fidelități”, scris de autoarea franco-elvețiană Diane Brasseur, și „Eleganța”, semnat de Kathleen Tessaro.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu