• „God respects us when we work, but he loves us when we dance” - Les Blanc

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Editura Nemira sărbătoreşte Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie de promovare a plăcerii lecturii și de încurajare a cititului, realizată cu sprijinul agenției Next Advertising.
„Hai, citește!” este o campanie de încurajare a lecturii de către prieteni pentru prieteni, cu două componente online care se adresează publicului larg pe de o parte, și cititorilor Nemira pe de altă parte.

Miza este ca, în săptămâna 18-23 aprilie, mesajul campaniei să activeze și să ajungă la cât mai mulți oameni.

Într-o primă etapă, promovăm campania către publicul larg printr-o strategie de PR și prin implicarea unor influențatori care să disemineze mesajele în mediul online: „Hai, citește!” și „Amintește-i unui prieten să citească”.

Invităm scriitori și bloggeri să promoveze lectura printr-un scurt video cu ei citind dintr-o carte și să încurajeze un alt prieten de pe Facebook să facă la fel. 
Dacă există cineva care te poate convinge să termini cartea de pe noptieră începută acum câteva luni, acela e sigur un prieten. 

Pentru cititorii Nemira organizăm pe pagina de Facebook Nemira concursul ”Hai, citește!. Aceștia sunt invitați să facă o faptă bună convingându-și un prieten să citească. Iar editura Nemira îi susține și îi premiază pentru efort cu pachete de cărți. Mai multe despre concurs pe pagina de Facebook și pe blogul editurii.

Implică-te și tu!  #HaiCiteste #Nemira #ZiuaCartii #CitescDePlacere 



Articole asemănătoare

Editura Litera lansează colecția de business CEO Must Read

Editura Litera lansează colecția de cărți de business CEO Must Read, care cuprinde cărți de leadership, management, cultură organizațională, investiții, strategie. Primele două cărți din colecție sunt „Avantajul” de Patrick Lencioni și „Warren Buffett despre aproape orice”, de Warren Buffett.

Cartea în așteptare, o campanie socială și culturală a Grupului editorial ALL la Bookfest 2015

Cu ocazia Târgului de Carte Bookfest 2015 Editura All a conceput o frumoasă campanie socială și culturală, Cartea în așteptare, prin care își propune să încurajeze lectura în rândul tinerilor și, mai ales, în rândul celor care ar vrea să citească, dar nu-și permit să o facă.

Fii eroul colegelor tale! În luna martie cărțile te fac erou printre colege

În săptămâna 1-8 martie, bărbații din companiile din România sunt încurajați să scrie într-un comentariu pe Facebook Editura Litera cât de speciale sunt colegele lor.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu