• „Am descoperit 1000 de căi pentru a nu produce un bec” - Thomas Edison

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Editura Nemira sărbătoreşte Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie de promovare a plăcerii lecturii și de încurajare a cititului, realizată cu sprijinul agenției Next Advertising.
„Hai, citește!” este o campanie de încurajare a lecturii de către prieteni pentru prieteni, cu două componente online care se adresează publicului larg pe de o parte, și cititorilor Nemira pe de altă parte.

Miza este ca, în săptămâna 18-23 aprilie, mesajul campaniei să activeze și să ajungă la cât mai mulți oameni.

Într-o primă etapă, promovăm campania către publicul larg printr-o strategie de PR și prin implicarea unor influențatori care să disemineze mesajele în mediul online: „Hai, citește!” și „Amintește-i unui prieten să citească”.

Invităm scriitori și bloggeri să promoveze lectura printr-un scurt video cu ei citind dintr-o carte și să încurajeze un alt prieten de pe Facebook să facă la fel. 
Dacă există cineva care te poate convinge să termini cartea de pe noptieră începută acum câteva luni, acela e sigur un prieten. 

Pentru cititorii Nemira organizăm pe pagina de Facebook Nemira concursul ”Hai, citește!. Aceștia sunt invitați să facă o faptă bună convingându-și un prieten să citească. Iar editura Nemira îi susține și îi premiază pentru efort cu pachete de cărți. Mai multe despre concurs pe pagina de Facebook și pe blogul editurii.

Implică-te și tu!  #HaiCiteste #Nemira #ZiuaCartii #CitescDePlacere 



Articole asemănătoare

„Un gentleman la Moscova”, de Amor Towles, apare în colecția Babel a editurii Nemira (fragment în avanpremieră)

Editura Nemira publică în colecția Babel de literatură străină romanul „Un gentleman la Moscova”, de Amor Towles, carte aflată în curs de ecranizare.

Să creștem cititori de cursă lungă

Din septembrie 2015 am început un nou capitol în viața mea profesională, o aventură frumoasă, alături de Ana Nicolau și Editura Nemira. Capitolul se numește Nemi și este o editură de cărți pentru copii prin care ne-am propus să creștem „cititori de cursă lungă”, așa cum ne place să spunem.

„Café au lait”, de Julian Barnes, fragment în avanpremieră

„Café au lait”, de Julian Barnes, va apărea în colecţia Babel, coordonată de Dana Ionescu şi este ediţia a doua a traducerii realizate de Mihai Moroiu. Ironia cunoscută a lui Julian Barnes, fin cunoscător și iubitor al lumii franceze, se dezlănțuie în „Café au lait”, o carte ca o declarație de dragoste ascunsă printre imagini de viață cotidiană și secvențe din mai multe timpuri.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu