• „Să trăiești pentru alții înseamnă să te minți pe tine însuți” - (Mona Lisa Smile)

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Hai, citește! – o campanie Nemira și Next Advertising de Ziua Internațională a Cărții

Editura Nemira sărbătoreşte Ziua Internațională a Cărții printr-o campanie de promovare a plăcerii lecturii și de încurajare a cititului, realizată cu sprijinul agenției Next Advertising.
„Hai, citește!” este o campanie de încurajare a lecturii de către prieteni pentru prieteni, cu două componente online care se adresează publicului larg pe de o parte, și cititorilor Nemira pe de altă parte.

Miza este ca, în săptămâna 18-23 aprilie, mesajul campaniei să activeze și să ajungă la cât mai mulți oameni.

Într-o primă etapă, promovăm campania către publicul larg printr-o strategie de PR și prin implicarea unor influențatori care să disemineze mesajele în mediul online: „Hai, citește!” și „Amintește-i unui prieten să citească”.

Invităm scriitori și bloggeri să promoveze lectura printr-un scurt video cu ei citind dintr-o carte și să încurajeze un alt prieten de pe Facebook să facă la fel. 
Dacă există cineva care te poate convinge să termini cartea de pe noptieră începută acum câteva luni, acela e sigur un prieten. 

Pentru cititorii Nemira organizăm pe pagina de Facebook Nemira concursul ”Hai, citește!. Aceștia sunt invitați să facă o faptă bună convingându-și un prieten să citească. Iar editura Nemira îi susține și îi premiază pentru efort cu pachete de cărți. Mai multe despre concurs pe pagina de Facebook și pe blogul editurii.

Implică-te și tu!  #HaiCiteste #Nemira #ZiuaCartii #CitescDePlacere 



Articole asemănătoare

Distanţa dintre noi, de Jhumpa Lahiri (fragment în avanpremieră)

Fragment în avanpremieră din „Distanţa dintre noi”, de Jhumpa Lahiri, roman ce va apărea la Editura Nemira în septembrie 2015. Volumul a fost nominalizat la Man Booker Prize şi National Book Award for Fiction.

O nouă colecție la Editura Corint: Ghidurile Usborne pentru părinți

Despre misterul timpului de calitate și noua colecție Corint: Ghidurile Usborne pentru părinți. Primul titlu al seriei: „Hai să învățăm în joacă!”.

Cărți deschise pentru minți deschise, a IX-a ediţie a campaniei naţionale „Te aşteptăm în librărie!

Continuând tradiţia ediţiilor precedente, Editura Herald te invită să descoperi a IX-a ediție a campaniei naţionale „Te așteptăm în librărie!” în perioada 1 august-1 noiembrie 2017.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu