• „Întrebările arată pătrunderea spiritului, iar răspunsurile îi arată fineţea” - J. Joubert

Călătorește cu o carte

Călătorește cu o carte

Biblioteca Metropolitană București (BMB), în parteneriat cu Regia Autonomă de Transport București (RATB), derulează în perioada 1- 8 martie 2017 campania „Călătorește cu o carte”. Dacă alegeți să călătoriți cu mijloacele de transport, în comun veți surprinde primăvara altfel! 

Doamnele și domnișoarele care călătoresc cu RATB în zilele de 1, 2, 3, 7 și 8 martie 2017, între orele 13.00-15.00, vor primi de la echipele de bibliotecari sute de felicitări realizate de copii în cadrul unor ateliere creative organizate de filialele BMB.

Prin această campanie, BMB și RATB își propun să aducă femeilor un zâmbet și bucurie, asigurându-le totodată că o carte bună poate fi citită în orice mijloc de transport în comun.

Echipele de bibliotecari pot fi întâlnite pe liniile de autobuz: 104, 105, 112, 116, 122, 123, 126, 131, 133, 135, 136, 137, 139, 141, 168, 178, 182, 220, 222, 226, 232, 236, 282, 300, 301, 323, 330, 331, 335, 336, 368, 381, 385, 460, 634 și 678, în tramvaiele: 1, 5, 7, 8, 11, 16, 19, 21, 23, 24, 25, 27, 32, 35, 41, 42 și 47, și pe liniile de troleibuz: 61, 62, 66, 73, 79 și 86.

Biblioteca Metropolitană București este o rețea de 34 de biblioteci publice destinată tuturor bucureștenilor. Misiunea ei este de a facilita accesul gratuit și nediscriminatoriu la drepturile culturale fundamentale, servind ca un centru comunitar care susține activ informarea, cercetarea, educația și recreerea locuitorilor din București și județul Ilfov, și care contribuie activ la îmbunătățirea calității vieții bucureștenilor prin oferta ei inovatoare și programul integrat de servicii cu caracter public. Mai multe informații găsiți pe www.bibmet.ro și pe pagina de Facebook a Bibliotecii Metropolitane

Prin derularea de proiecte cultural-educaționale comune, BMB și RATB vizează pe de o parte, creșterea interesului publicului pentru actul cultural și, pe de altă parte, îmbunătățirea calității serviciilor oferite. Prin această campanie BMB și RATB își dovedesc preocuparea permanentă pentru îmbunătățirea calității vieții membrilor comunității și își reafirmă atașamentul față de bucureșteni.



Articole asemănătoare

Grup Media Litera lansează imprintul Introspectiv: Cele mai relevante cărți de spiritualitate, psihologie și dezvoltare personală

Noul imprint al Grup Media Litera, Introspectiv, se lansează în luna februarie 2016, aducându-le cititorilor cărți-reper din domeniile spiritualității, psihologiei și dezvoltării personale.

Concursul Național de Proză „Mihail Sadoveanu”, ediția a VI-a

Muzeul Literaturii Române Iași lansează înscrierile pentru cea de-a VI-a ediție a Concursului Național de Proză „Mihail Sadoveanu”, organizat în luna noiembrie 2015. Concursul este destinat autorilor români de orice vârstă, din România și din afara granițelor țării, care nu au debutat în volum și nu sunt membri ai Uniunii Scriitorilor.

Editura Nemira lansează concursul de debut „Valentin Nicolau”

Odată cu aniversarea a 24 de ani de la înfiinţare, editura Nemira lansează concursul de debut în proză care va purta numele „Valentin Nicolau”, în memoria fondatorului editurii. Romanul câştigător va fi publicat la editura Nemira în primăvara lui 2016 şi va fi lansat în cadrul Salonului Internaţional de carte Bookfest.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu