• „Adevărații purtători de frumusețe sunt, pentru mine, întotdeauna ceilalți” - Mihai Măniuțiu

Călătorește cu o carte

Călătorește cu o carte

Biblioteca Metropolitană București (BMB), în parteneriat cu Regia Autonomă de Transport București (RATB), derulează în perioada 1- 8 martie 2017 campania „Călătorește cu o carte”. Dacă alegeți să călătoriți cu mijloacele de transport, în comun veți surprinde primăvara altfel! 

Doamnele și domnișoarele care călătoresc cu RATB în zilele de 1, 2, 3, 7 și 8 martie 2017, între orele 13.00-15.00, vor primi de la echipele de bibliotecari sute de felicitări realizate de copii în cadrul unor ateliere creative organizate de filialele BMB.

Prin această campanie, BMB și RATB își propun să aducă femeilor un zâmbet și bucurie, asigurându-le totodată că o carte bună poate fi citită în orice mijloc de transport în comun.

Echipele de bibliotecari pot fi întâlnite pe liniile de autobuz: 104, 105, 112, 116, 122, 123, 126, 131, 133, 135, 136, 137, 139, 141, 168, 178, 182, 220, 222, 226, 232, 236, 282, 300, 301, 323, 330, 331, 335, 336, 368, 381, 385, 460, 634 și 678, în tramvaiele: 1, 5, 7, 8, 11, 16, 19, 21, 23, 24, 25, 27, 32, 35, 41, 42 și 47, și pe liniile de troleibuz: 61, 62, 66, 73, 79 și 86.

Biblioteca Metropolitană București este o rețea de 34 de biblioteci publice destinată tuturor bucureștenilor. Misiunea ei este de a facilita accesul gratuit și nediscriminatoriu la drepturile culturale fundamentale, servind ca un centru comunitar care susține activ informarea, cercetarea, educația și recreerea locuitorilor din București și județul Ilfov, și care contribuie activ la îmbunătățirea calității vieții bucureștenilor prin oferta ei inovatoare și programul integrat de servicii cu caracter public. Mai multe informații găsiți pe www.bibmet.ro și pe pagina de Facebook a Bibliotecii Metropolitane

Prin derularea de proiecte cultural-educaționale comune, BMB și RATB vizează pe de o parte, creșterea interesului publicului pentru actul cultural și, pe de altă parte, îmbunătățirea calității serviciilor oferite. Prin această campanie BMB și RATB își dovedesc preocuparea permanentă pentru îmbunătățirea calității vieții membrilor comunității și își reafirmă atașamentul față de bucureșteni.



Articole asemănătoare

REVISTA LITERARĂ RADIO, un adevărat brand Radio România Cultural, împlineşte jumătate de secol

Radio România Cultural aniversează 50 de ani de difuzare a emisiunii Revista Literară Radio. Emisiune literară fanion a radioului public, Revista Literară Radio a fost inițiată de scriitorul Vasile Voiculescu în 1929.

„Drumul către libertate. Autobiografia unei refugiate din Coreea de Nord”, de Yeonmi Park (fragment)

În această săptămână a apărut la Editura Polirom volumul devenit în scurt timp bestseller internaţional, „Drumul către libertate. Autobiografia unei refugiate din Coreea de Nord”, de Yeonmi Park, în traducerea Ioanei Aneci.

Bilanțul campaniei Cartea în așteptare organizată de Editura All la Bookfest 2015

348 de cărți au fost donate în cadrul campaniei „Cartea în așteptare” organizată de Editura All la Salonul Internațional de Carte Bookfest 2015.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu