• „Mirarea care generează filozofia este că tu nu ești tu, că există în noi înșine ceva mai adânc decât noi înșine” - Constantin Noica

Călătorește cu o carte

Călătorește cu o carte

Biblioteca Metropolitană București (BMB), în parteneriat cu Regia Autonomă de Transport București (RATB), derulează în perioada 1- 8 martie 2017 campania „Călătorește cu o carte”. Dacă alegeți să călătoriți cu mijloacele de transport, în comun veți surprinde primăvara altfel! 

Doamnele și domnișoarele care călătoresc cu RATB în zilele de 1, 2, 3, 7 și 8 martie 2017, între orele 13.00-15.00, vor primi de la echipele de bibliotecari sute de felicitări realizate de copii în cadrul unor ateliere creative organizate de filialele BMB.

Prin această campanie, BMB și RATB își propun să aducă femeilor un zâmbet și bucurie, asigurându-le totodată că o carte bună poate fi citită în orice mijloc de transport în comun.

Echipele de bibliotecari pot fi întâlnite pe liniile de autobuz: 104, 105, 112, 116, 122, 123, 126, 131, 133, 135, 136, 137, 139, 141, 168, 178, 182, 220, 222, 226, 232, 236, 282, 300, 301, 323, 330, 331, 335, 336, 368, 381, 385, 460, 634 și 678, în tramvaiele: 1, 5, 7, 8, 11, 16, 19, 21, 23, 24, 25, 27, 32, 35, 41, 42 și 47, și pe liniile de troleibuz: 61, 62, 66, 73, 79 și 86.

Biblioteca Metropolitană București este o rețea de 34 de biblioteci publice destinată tuturor bucureștenilor. Misiunea ei este de a facilita accesul gratuit și nediscriminatoriu la drepturile culturale fundamentale, servind ca un centru comunitar care susține activ informarea, cercetarea, educația și recreerea locuitorilor din București și județul Ilfov, și care contribuie activ la îmbunătățirea calității vieții bucureștenilor prin oferta ei inovatoare și programul integrat de servicii cu caracter public. Mai multe informații găsiți pe www.bibmet.ro și pe pagina de Facebook a Bibliotecii Metropolitane

Prin derularea de proiecte cultural-educaționale comune, BMB și RATB vizează pe de o parte, creșterea interesului publicului pentru actul cultural și, pe de altă parte, îmbunătățirea calității serviciilor oferite. Prin această campanie BMB și RATB își dovedesc preocuparea permanentă pentru îmbunătățirea calității vieții membrilor comunității și își reafirmă atașamentul față de bucureșteni.



Articole asemănătoare

„Arta interviului”, de Lawrence Grobel, s-a lansat și în România

Sfârșitul lui noiembrie a adus în România unul dintre cele mai așteptate titluri ale anului: Arta interviului, cartea celebrului jurnalist și scriitor american Lawrence Grobel, a apărut de curând, în traducere românească, la Editura Publica.

„The Book Pitch. Alegerea cititorului”: Campanie inedită de promovare a cărților românești lansată de ICR

Institutul Cultural Român, prin Centrul Național al Cărții, a lansat un proiect inedit: campania „The Book Pitch. Alegerea cititorului” - o invitație adresată cititorilor de a se alătura instituției în demersurile de promovare a cărților românești în lume.

Bursa de cititor Nemira – cărți pe viață pentru elevi!

Editura Nemira organizează Bursa de cititor Nemira, un proiect concurs, care răspunde nevoii sociale de a educa prin lectură, de a promova cultura scrisă și obișnuința de a citi de plăcere.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu